Ktokolwiek widział, ten wie

Zakamarki marki – Paweł Tkaczyk

Jakiś czas temu wprowadziłam ten cykl na bloga i polecałam w nim ciekawe artykuły z innych stron internetowych. Potem odpuściłam, choć sama nie wiem czemu 🙂

Dziś chcę wrócić do tego cyklu. Niech będzie, że jest to pierwszy odcinek nowego sezonu ;). Zasady będą te same, co w poprzednim cyklu, czyli będę polecać wartościowe materiały. Z tą różnicą, że tym razem polecać będę również książki.

Dziś chcę polecić książkę Pawła Tkaczyka, „Zakamarki marki”. Książka jest napisana prostym, jasnym językiem. Czyta się ją niemalże jak beletrystykę, a co chwilę można wydawać okrzyki zachwytu. Dlaczego? Bo zawarta w niej teoria jest świetnie wzbogacona przykładami praktycznymi. Dzięki temu bardzo łatwo zrozumieć, o co chodzi i jak wdrożyć opisywane metody promowania marki.

Każdy, kto buduje swój własny biznes lub zajmuje się budowaniem biznesów swoich klientów, powinien się z nią zapoznać. Daje podstawy pozycjonowania marki na rynku, ale nie tylko. Rozszerza te zagadnienia o bardzo szeroki aspekt komunikacji, obudowy marki, jej wyróżników i cech szczególnych. Pokazuje, jak pomocne może być odniesienie do konkurencji, ale też, jak z klasą zabiegać o swoją pozycję na rynku i zdobywać swój „kawałek tortu”.

Jestem w trakcie kolejnego czytania. Tym razem z notatkami. Dostrzegam nowe, ważne kwestie, które przy pierwszym czytaniu mi umknęły. Chyba będzie i trzecie czytanie 😉

Nie chcę, by wyszła z tego recenzja. Raczej moje polecenie, bo książka naprawdę jest warta przeznaczonego jej czasu. Jest prosta i odkrywcza zarazem. Daje wiedzę, otwiera oczy i umysł. A przede wszystkim… inspiruje!

Książkę można kupić za pośrednictwem Wydawnictwa One Press, do którego serdecznie zachęcam! W zasadzie, odwiedziny na stronie One Press to jedna wielka przygoda i uczta dla miłośników książek branżowych i rozwojowych. Zdecydowanie, warto tam zajrzeć!

A wracając do Zakamarków… Kto ją zna? Kto ją czytał? Jesteście równie zachwyceni jak ja? Też Was urzekła? Co najbardziej? A może macie całkiem odmienne zdanie? Coś się Wam w niej nie podobało?

Sfera Copywritera

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *