Jakie produkty reklamowe dla małej firmy?

Każda firma musi reklamować swoje produkty lub usługi, bez względu na to, czy działa jedynie lokalnie, czy też na skalę międzynarodową. Jakie gadżety reklamowe sprawdzą się najlepiej w przypadku małych firm? Odpowiadamy.

produkty reklamowe

Dobra reklama, dobra cena

Właściciele małych firm doskonale zdają sobie sprawę z tego, że nie dysponują one zbyt dużym budżetem reklamowym. Z tego też powodu jakiekolwiek gadżety reklamowe dla małych firm powinny być chwytliwe, lecz jednocześnie dostępne w dobrej cenie. Doskonałym rozwiązaniem są długopisy, ołówki czy innego rodzaju materiały piśmiennicze, które znajdą się w siedzibie firmy. Podanie kontrahentowi czy klientowi długopisu z logo i claimem firmy stanowi nie tylko doskonałą reklamę, ale i wygląda bardzo profesjonalnie. Właściciele małych firm powinni zdecydować się na teczki, segregatory czy kalendarze. Mogą być ścienne oraz biurkowe z logo firmy i krótkim opisem oferty produktowej, czy usługowej. Materiały te można używać wielokrotnie. Kalendarze zaś posłużą przez rok, a mogą one zawisnąć w siedzibach innych firm bądź w mieszkaniach prywatnych, stanowiąc formę nienachalnej reklamy.

Klienci lubią gratisy

Sprzedając różnego rodzaju produkty, właściciele małych firm mogą zdecydować się na małe upominki w formie gratisów, dołączanych do produktu podstawowego. Klienci uwielbiają dostawać coś za darmo. I choć produkty te same w sobie stanowią koszt dla firmy, to mogą one być dodatkowo doskonałą reklamą. Wystarczy na produkcie umieścić etykietę z logo lub sloganem firmy – nie musi być ona mała, wszak ma stanowić reklamę przedsiębiorstwa. Co więcej, gadżet reklamowy, który dajemy klientowi w gratisie, powinien być użyteczny i być stosowany wielokrotnie. Zatem nie cukierki czy czekoladki, a kalendarz kieszonkowy, mały lunch-box, zestaw kart do gry. Co jakiś czas warto zmieniać ofertę gratisów, które nie tylko przyciągają klientów i zachęcają ich do zakupu naszych produktów, ale również reklamują naszą firmę na zewnątrz.

Oferta dobrana indywidualnie

Małe firmy powinny do maksimum wykorzystywać możliwość reklamowania się. Jeśli więc umowy z kontrahentami przygotowujemy w teczkach, powinny one także być gadżetem reklamowym. Jeżeli zaś prezentujemy swoją ofertę na targach, warto wyposażyć się w długopisy reklamowe, które będą rozdawane przechodniom. Każda firma musi także znaleźć wykonawcę gadżetów reklamowych, który nie tylko wykona usługę w sposób profesjonalny, ale również zaproponuje możliwe do przyjęcia ceny. Dlatego też warto zapoznać się z ofertą firmy ragus, która specjalizuje się w przygotowywaniu różnorakich materiałów reklamowych. Oferta firmy jest bardzo bogata, dlatego poza wymienionymi wcześniej produktami reklamowymi małe firmy mogą również rozważyć inne gadżety reklamowe, w zależności od branży, w jakiej działają. Pomocne z pewnością okaże się doświadczenie pracowników firmy, którzy służą dobrą radą. Warto pamiętać, że materiały reklamowe powinny być ze sobą spójne, zatem dobrze, by wyszły „spod jednej ręki”. 

Sfera Copywritera

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *