Każda firma musi reklamować swoje produkty lub usługi, bez względu na to, czy działa jedynie lokalnie, czy też na skalę międzynarodową. Jakie gadżety reklamowe sprawdzą się najlepiej w przypadku małych firm? Odpowiadamy.
Dobra reklama, dobra cena
Właściciele małych firm doskonale zdają sobie sprawę z tego, że nie dysponują one zbyt dużym budżetem reklamowym. Z tego też powodu jakiekolwiek gadżety reklamowe dla małych firm powinny być chwytliwe, lecz jednocześnie dostępne w dobrej cenie. Doskonałym rozwiązaniem są długopisy, ołówki czy innego rodzaju materiały piśmiennicze, które znajdą się w siedzibie firmy. Podanie kontrahentowi czy klientowi długopisu z logo i claimem firmy stanowi nie tylko doskonałą reklamę, ale i wygląda bardzo profesjonalnie. Właściciele małych firm powinni zdecydować się na teczki, segregatory czy kalendarze. Mogą być ścienne oraz biurkowe z logo firmy i krótkim opisem oferty produktowej, czy usługowej. Materiały te można używać wielokrotnie. Kalendarze zaś posłużą przez rok, a mogą one zawisnąć w siedzibach innych firm bądź w mieszkaniach prywatnych, stanowiąc formę nienachalnej reklamy.
Klienci lubią gratisy
Sprzedając różnego rodzaju produkty, właściciele małych firm mogą zdecydować się na małe upominki w formie gratisów, dołączanych do produktu podstawowego. Klienci uwielbiają dostawać coś za darmo. I choć produkty te same w sobie stanowią koszt dla firmy, to mogą one być dodatkowo doskonałą reklamą. Wystarczy na produkcie umieścić etykietę z logo lub sloganem firmy – nie musi być ona mała, wszak ma stanowić reklamę przedsiębiorstwa. Co więcej, gadżet reklamowy, który dajemy klientowi w gratisie, powinien być użyteczny i być stosowany wielokrotnie. Zatem nie cukierki czy czekoladki, a kalendarz kieszonkowy, mały lunch-box, zestaw kart do gry. Co jakiś czas warto zmieniać ofertę gratisów, które nie tylko przyciągają klientów i zachęcają ich do zakupu naszych produktów, ale również reklamują naszą firmę na zewnątrz.
Oferta dobrana indywidualnie
Małe firmy powinny do maksimum wykorzystywać możliwość reklamowania się. Jeśli więc umowy z kontrahentami przygotowujemy w teczkach, powinny one także być gadżetem reklamowym. Jeżeli zaś prezentujemy swoją ofertę na targach, warto wyposażyć się w długopisy reklamowe, które będą rozdawane przechodniom. Każda firma musi także znaleźć wykonawcę gadżetów reklamowych, który nie tylko wykona usługę w sposób profesjonalny, ale również zaproponuje możliwe do przyjęcia ceny. Dlatego też warto zapoznać się z ofertą firmy ragus, która specjalizuje się w przygotowywaniu różnorakich materiałów reklamowych. Oferta firmy jest bardzo bogata, dlatego poza wymienionymi wcześniej produktami reklamowymi małe firmy mogą również rozważyć inne gadżety reklamowe, w zależności od branży, w jakiej działają. Pomocne z pewnością okaże się doświadczenie pracowników firmy, którzy służą dobrą radą. Warto pamiętać, że materiały reklamowe powinny być ze sobą spójne, zatem dobrze, by wyszły „spod jednej ręki”.
- Czy copywriting to zawód przyszłości? Jak się rozwijać w 2025 roku - 23 stycznia 2025
- Przykład skutecznego tekstu sprzedażowego – analiza krok po kroku - 16 stycznia 2025
- SMS marketing – klucz do szybkiej i efektywnej komunikacji z klientami - 14 stycznia 2025