Czy pylony reklamowe to faktycznie dobra forma promocji? Jak pokazują obecne statystyki branżowe, reklama zewnętrzna jest jednym z najskuteczniejszych rodzajów promocji w biznesie.
Spośród wielu jej dostępnych formatów, wciąż rosnącą popularnością cieszą się pylony reklamowe. W tym artykule postaramy się dowiedzieć dlaczego właśnie to narzędzie marketingowe może okazać się najlepszym wyborem w działaniach reklamujących naszą firmę. A także jakie inne zalety posiada ta forma reklamy.
Co to są pylony reklamowe?
Pylonem reklamowym nazywamy najczęściej przytwierdzoną do podłoża pionową reklamę o dużym rozmiarze. Może ona pełnić zarówno funkcje typowo informacyjną, będąc drogowskazem dla klientów szukających jej lokalizacji, jak i typowo reklamową, pod postacią przykuwającej uwagi estetycznej wizytówki firmy.
Najczęściej spotkamy je w pobliżu terenów należących do danej firmy. Blisko jej siedziby, dróg dojazdowych lub w innych miejscach, które pomogą zrealizować stawiane cele reklamowe.
Dzięki ich wysokości, sięgającej nawet 6 metrów, nazwa firmy oraz logo będą widoczne z dużych odległości. Dlatego też pylony reklamowe doskonale sprawdzą się jako reklama dużych obiektów takich jak na przykład stacje benzynowe, salony sprzedaży lub obiekty produkcyjne.
Jedną z najwyżej ocenianych przez klientów firm, które posiadają wieloletnie doświadczenie w produkcji pylonów jest centrum reklamy GrawerPix. Firma od wielu lat zajmuje się kompleksową realizacją tego formatu reklamy dla zarówno tych mniejszych, jak i największych, często bardzo rozpoznawalnych marek.
Dlaczego warto zdecydować się na wybór pylonów reklamowych jako formy promocji biznesu?
Do najczęściej wymienianych zalet tego formatu reklamy należy jego szeroki zasięg oddziaływania. Jednocześnie to relatywnie niskim koszcie produkcji. Dzięki temu z powodzeniem zrealizujemy stawiane przed sobą cele marketingowe, nie ponosząc przy tym wysokich kosztów produkcyjnych.
Dodatkowo, ich skondensowana i jednocześnie estetyczna forma przekazywania informacji pomoże trafić do zakładanych grup docelowych odbiorców produktów lub usług. Jednocześnie skutecznie zwiększa zasięg prowadzonej przez działalności.
- Jak stworzyć hasło reklamowe, które zapada w pamięć – praktyczne porady - 31 października 2024
- Copywriting w social mediach: jak tworzyć treści, które generują zaangażowanie - 29 października 2024
- Jak pisać nagłówki, które przyciągają uwagę – sprawdzone formuły i przykłady - 24 października 2024