Kurs copywritingu online

Kurs copywritingu online to doskonały sposób na to, by szybko, sprawnie i pod okiem doświadczonego copywritera zdobyć umiejętności niezbędne do podjęcia pracy w charakterze copywritera. Oczywiście możesz próbować swoich sił samodzielnie, czerpiąc darmową wiedzę z blogów i materiałów dostępnych w sieci.

Jak zostać copywriterem? Kurs copywritingu

Możesz się też uczyć na własnej skórze – realizując zlecenia i (niestety) popełniając błędy. Minusem tej drogi jest to, że jest znacznie dłuższa i może Ci już na starcie poważnie popsuć reputację. Gdy już zdobędziesz niezbędną wiedzę i podniesiesz swoje umiejętności na wyższy poziom – możesz mieć trudności w zdobyciu nowych zleceń. Zaczynając od kursu online od razu nabywasz prawidłowych nawyków, eliminujesz błędy, a Twoje pierwsze teksty i realizacje zleceń od razu są na wysokim poziomie. Co warto wiedzieć, zanim wybierzesz kurs copywritingu online dla siebie? Zapoznaj się z artykułem, by nie strzelić sobie w kolano i nie wyrzucić swoich pieniędzy w błoto.

Kurs online: Naucz się pisać teksty, które sprzedają

W pierwszej kolejności sprawdź twórcę danego szkolenia. Jakie ma za sobą doświadczenia, dla kogo pracował, jak długo jest w branży. Poczytaj jego teksty na blogu. W ogóle sprawdź, czy ma swoje miejsce w sieci i jak ono się prezentuje. Przyznam szczerze, choć ze smutkiem, że jest wielu instruktorów, których teksty pozostawiają naprawdę wiele do życzenia.

Nie sprawdzili się na froncie, więc idą w kierunku uczenia. Tylko tu pojawia się pytanie: skoro nie pracują dla klientów, nie było popytu na ich usługi, to co to mówi o ich warsztacie?

Doświadczenie i umiejętności autora kursu online

A no właśnie. Są oczywiście też takie osoby, które same zrezygnowały ze współpracy z klientami na rzecz uczenia. To inna para kaloszy. Od takich osób, które odmawiają współprac, zdecydowanie warto się uczyć. To znak, że mogą sobie po prostu na taką sytuację pozwolić.

Pozyskiwanie klientów

Druga kwestia: czy autor szkolenia pokazuje Ci, jak pozyskiwać zlecenia i czy zachęca Cię do platform dla copywriterów. I tak, jeżeli dana osoba nie uczy Cię pozyskiwania klientów, to raczej nie zaczniesz pracować po takim kursie. Dlaczego? Bo skąd weźmiesz pierwsze zlecenie?

Platformy do pisania tekstów

A platformy? Uwierz mi (uwierz, bo działałam na platformach, więc na własnej skórze wiem, jak bardzo zła była to decyzja), że gdy wpadniesz w sidła takiej platformy, to potem trudno jest się z nich wyplątać i zacząć pracę na większą skalę.

Dlaczego tak jest? Platformy obiecują gwarantowane pieniądze za przygotowane teksty. Tylko: stawki są żenująco niskie, więc żeby cokolwiek zarobić musisz pisać na akord. Zaczyna się przemysłowa produkcja tekstów, zamiast świadomego marketingowego pisania. Masakra. Stajesz na rozdrożu: poświęcić swój czas na masową produkcję, czy odpuścić i poszukać lepiej płatnych zleceń?

Decyzja bywa trudna, szczególnie, gdy już zaczniesz pisać dla platformy lub gdy finansowo masz nóż na gardle. Nie daj się w to wciągnąć. Ostrzegam uczciwie 🙂

Rozwiej swoje wątpliwości

Jeżeli wybrany przez Ciebie kurs copywritingu wstępnie Ci się podoba, ale masz jakieś wątpliwości – napisz do jego autora. Zapytaj o wszystkie swoje wątpliwości i niepewności. Rozwiej swoje obiekcje. Nie daj się zbyć, tylko oczekuj konkretnych odpowiedzi. Pamiętaj, w kurs copywritingu inwestujesz swoje własne pieniądze – nie pozwól na to, by poszły na marne.

Czy przekazywana wiedza jest aktualna?

I na koniec. Jeżeli twórca kursu online uczy pisania precli czy tekstów zapleczowych – uciekaj jak najdalej. Dlaczego? Dlatego, że precle i zapleczówki pisało się w 2015 roku, a nie dziś. W dobie aktualizacji Google Helpful Content liczą się teksty wartościowe, które niosą dla czytelników jakiś konkret. Zapleczówki i precle nie oferują takiego konkretu, więc roboty ich w ogóle nie promują. Innymi słowy: napocisz się, namęczysz i nic nie zarobisz.

Autor kursu online powinien uczyć pisania tekstów marketingowych, sprzedażowych lub wizerunkowych. Jeżeli tego nie uczy – odpuść sobie.

Moje kursy online

Dla uczciwości dodam, że mam dwa swoje kursy copywritingu online. Jeden to podstawowy kurs copywritingu dla początkujących. Nauczy Cię tworzenia treści, pokaże, na czym polega praca copywritera, jak pozyskiwać klientów i co zrobić, by to oni przychodzili do Ciebie.

Drugi to kurs copywritingu sprzedażowego. Nauczy Cię pisania perswazyjnego, budowania argumentacji, zbijania obiekcji i prowadzenia odbiorcy przez cały lejek marketingowy. Każdy z nich jest inny i ich zakresy się nie pokrywają. Jeżeli zdecydujesz się na jeden, to w drugim znajdziesz zupełnie inne, nowe treści.

Kurs copywritingu i webwritingu – dla kogo?

Dla kogo może się okazać pomocny kurs copywritingu? Odbiorców może być wielu, ale… ah! ja ciągle z tymi wątpliwościami. No niestety. Przyjęłam sobie założenie, że moje treści muszą być przede wszystkim pomocne, więc muszę tu i ówdzie wbić kij w mrowisko.

To co z tymi odbiorcami? Owszem, grupa docelowa takiego kursu online może być szeroka. Szukaj jednak takiego szkolenia, które jest precyzyjne i skierowane do konkretnego grona.

Kto skorzysta na kursie copywritingu?

Przedsiębiorcy, którzy chcą na początek samodzielnie tworzyć swoje treści marketingowe. Dzięki szkoleniu dowiedzą się, jak takie treści formułować, na co zwracać uwagę i czego unikać. Przyspieszą swoją sprzedaż, zwiększą wolumen i wartość koszyka, a to sprawi, że będą sobie mogli pozwolić na zatrudnienie profesjonalnego copywritera, który zajmie się już skalowaniem sprzedaży.

Copywriterzy lub aspirujący do zawodu to druga grupa, która skorzysta. Możesz nauczyć się pisania tekstów marketingowych dla różnych branż, a to sprawi, że swoje usługi będziesz mógł szerzej zaoferować. Jeżeli szkolenie jest dodatkowo rozbudowane o content writing czy strategie content marketingu – to masz już asa w rękawie i możesz ruszyć na podbój świata.

Blogerzy to trzecia grupa, która powinna skorzystać na takim szkoleniu. Dlaczego? Wielu (większość?) blogerów tworzy swoje treści dla zarobku. Początkiem oczywiście może być pasja, ale z czasem każdy chce zacząć zarabiać na pisaniu tekstów, ponieważ satysfakcji i pasji do garnka nie włożysz i się nimi nie ogrzejesz.

Blogerzy mogą zarabiać na afiliacjach, treściach sponsorowanych czy współpracach. Do tego konieczne jest tworzenie tekstów marketingowych, umiejętności sprzedażowe i przyda się też pakiecik umiejętności content marketingowych.

Kurs Copywriting cena

Kurs copywritingu powinien przygotować Cię do samodzielnej pracy copywritera. Jeżeli zrealizuje to założenie (a w większości przypadków tak się faktycznie dzieje), to bardzo szybko Ci się zwróci w postaci dobrych zarobków z Twoich tekstów. Odnajdziesz się na rynku pracy, dostaniesz dobre zlecenia, a dzięki zasadzie kuli śnieżnej zaczniesz zdobywać coraz ciekawsze zadania. To kosztuje.

Na cenę kursu wpływa również jego zakres. Autor szkolenia dzieli się z Tobą wiedzą, którą zdobywał w czasie własnej pracy, na innych kursach (za które zapłacił), z książek (które kupił) i wielu innych źródeł. Zrobił więc za Ciebie mnóstwo pracy: Research, poukładanie wiedzy, wybranie praktycznych i przydatnych elementów, przygotowanie jej, by była dostępna w przystępny sposób. Zobacz, ile czasu to musiało zająć. Samo przygotowanie kursu to często wiele miesięcy pracy. A zdobycie wiedzy to lata. To też musi kosztować.

Kolejny aspekt, który wpływa na cenę to jest zaangażowanie autora. Niektóre kursy są tak zorganizowane, że kursant przerabia je samodzielnie, bez aktywnego udziału twórcy. Te z reguły są tańsze. Tam, gdzie autor się angażuje, sprawdza teksty, oferuje konsultacje cena kursu jest zwykle wyższa. Czas kosztuje. To jedna z niewielu wartości, których nie zgromadzisz sobie na zapas. Dlatego autorzy kursów ten swój czas wyceniają i mogą Ci go poświęcić za określone pieniądze.

Cena kursu Twórz skuteczne teksty sprzedażowe i zarabiaj więcej

Mór kurs copywritingu dla zaawansowanych to koszt 384 zł. Co ciekawe, okazuje się, że jest to jeden z tańszych kursów o tak szerokiem zakresie. W ramach szkolenia nauczysz się krok po kroku pisać skuteczne teksty sprzedażowe. Przy założeniu nawet, że za jeden tekst zarobisz 300 – 400 zł (a to nie jest wcale wygórowana stawka, tylko raczej przeciętna), to zobacz – zwraca Ci się ta inwestycja już po pierwszym (!) zleceniu.

Dlaczego mój kurs copywritingu jest tak tani? To proste! Kieruję swoją ofertę do osób, które zmieniają swoje życie, zmieniają pracę. Taka sytuacja często wiąże się z brakiem zasobów lub zaplecza finansowego. Jeżeli już jest takie zaplecze, to raczej będzie zamrożone na „czarną godzinę”, a nie na szkolenia. Dlatego chcę, by kurs copywritingu, który ja oferuję był dostępny finansowo dla każdego. Ma być przepustką do lepszego życia, a nie bramą, której nie da się sforsować, bo cena jest zaporowa 🙂

Tańszy znaczy gorszy? Wcale nie!

Spotkałam się też z takim stwierdzeniem, że tańsze kursy online są jak tańsze jogurty. Zamiast owoców są wzmacniacze smaku i barwniki. Cóż, nie mogę się z tym zgodzić. Za ceną kursu stać może też rozpoznawalność autora. Taki Paweł Tkaczyk czy Artur Jabłoński to gwiazdy (w pozytywnym sensie), do których nie mam nawet śmiałości się mierzyć. Wiem, że jeszcze wiele się muszę nauczyć. To jednak nie oznacza, że nie mogę pomóc tym, którzy na tej drodze są przede mną.

Ponieważ moja rozpoznawalność w branży jest znacznie mniejsza, nie mogę oczekiwać, że ktoś zdecyduje się zainwestować tysiące złotych. Poza tym – nawet gdyby była porównywalna (rozpoznawalność), to dalej nie spinałoby się z moim celem: stworzenia szkolenia, które jest przepustką. Przepustka nie może być niedostępna finansowo 🙂

Chcę dać Ci do ręki bardzo konkrente narzędzie, które pomoże Ci zbudować życie, jakiego pragniesz. To narzędzie musi być w zasięgu Twoich możliwości finansowych 🙂 To proste.

Mam w planach kurs copywritingu masterclass. To będzie szkolenie dla osób, które już pracują w branży, zarabiają dobre pieniądze i mogą sobie pozwolić na inwestycje. Jednak jego przygotowanie pochłania bardzo dużo czasu, więc na razie nie jest jeszcze dostępne.

Kurs copywritingu? Wybierz idealne szkolenie!

W tym miejscu warto omówić jeszcze jedną kwestię. W ramach samego copywritingu jest wiele dziedzin, obszarów i gałęzi, które nieco się między sobą różnią. Dlatego zanim zainwestujesz, zastanów się, jakie szkolenie będzie najlepsze dla Ciebie. A co masz do wyboru? Oj! Mnóstwo!

Podstawowy kurs copywritingu

Przede wszystkim to podstawowy kurs copywritingu, który w ogóle wprowadzi Cię w arkana tej sztuki. Pokaże na czym polega praca copywritera, jak działać w obszarze content marketingu, nauczy podstaw pozycjonowania stron internetowych, krótko mówiąc: wprowadzi w świat copywritingu.

Content marketing

Możesz się skupić na content marketingu. Wówczas Twoim głównym zadaniem będzie tworzenie strategii treści na stronach internetowych.

Seo copywriting

Inną opcją jest tworzenie treści pod kątem seo, czyli skupionych na pozycjonowaniu. Zajmuje się tym seo copywriting.

Pisanie tekstów sprzedażowych – kurs copywritingu

Jedno z moich szkoleń koncentruje się wyłącznie na tworzeniu treści sprzedażowych. To właśnie kurs copywritingu „Twórz skuteczne treści i zarabiaj więcej”. Nauczysz się w nim pisania tekstów marketingowych, sprzedażowych i dowiesz się, jak tworzyć skuteczne reklamy.

Jak widzisz temat copywritingu to rozlegle pole, na którym każdy znajdzie coś dla siebie.

Mój kurs dla copywritera

Parę słów już Ci o nim opowiedziałam. Teraz pozwolę sobie nieco bardziej przybliżyć Ci ten temat.

Kurs copywritingu, który chcę Ci zaprezentować składa się z czterech modułów i bonusu 🙂 Moduł pierwszy dotyczy tworzenia skutecznych nagłówków. To pierwszy i podstawowy etap tworzenia treści sprzedażowych. Dlaczego? Nagłówek przyciąga uwagę odbiorców i zachęca ich do przeczytania Twoich treści. Jeżeli dobrze go przygotujesz, to masz szansę, żeby sprzedać tekstem. Jeśli nagłówek będzie do kitu, to najlepsza treść nie zadziała, bo nikt jej nie przeczyta.

Skuteczny copywriting sprzedażowy – lead

Drugi Moduł dotyczy tworzenia skutecznego leadu. Zobacz, jeżeli Twój nagłówek będzie ok, a lead będzie nudny – przegrywasz. Dlatego po solidnym nagłówku musi być równe mocne wprowadzenie i tego Cię właśnie nauczę.

Budowanie argumentacji i zbijanie obiekcji

Trzeci moduł to główna treść. Jak poprowadzić argumentację, jak pokierować tekstem i zbijać obiekcje czytelnika. Ta część szkolenia nauczy Cię tworzenia tekstów, które działają, sprzedają i sprawiają, że Twoi czytelnicy po prostu aż palą się do zakupu 🙂

Wezwanie do działania

Moduł czwarty to skuteczne wezwanie do działania. Nauczysz się, jak formułować, redagować i graficznie prezentować wezwanie do działania. To właśnie ta część sprawi, że Twoje teksty staną się przewidywalne – będziesz w stanie przewidzieć efekt, jak wywołają (zależnie od wybranego przez Ciebie wezwania do działania).

Bonus dotyczy języka korzyści i języka straty. Dowiesz się, czym jest język korzyści i straty, jak go używać i jak się nim posługiwać, by popchnąć klientów do działania. Poznasz najważniejsze zasady copywritingu, co pomoże Ci w tworzeniu skutecznych treści sprzedażowych.

Czy ktoś już się z tego kursu czegoś nauczył?

Tak. Kurs Twórz skuteczne teksty i sprzedawaj więcej skupia wokół siebie coraz więcej osób i każda z nich (jak dotąd) wraca do mnie z bardzo pozytywnymi opiniami.

Wszystko dlatego, że pełen jest praktycznych przykładów i zastosowań. Kurs nie jest akademickim, teoretycznym rozważaniem, a nauką konkretnych umiejętności.

Ciebie również mogę tak skutecznie przygotować do Twojej kariery w copywritingu.

Jak będziemy się tego wszystkiego uczyć?

Kurs jest przygotowany w formie ebooka. Przerabiasz go we własnym tempie i zgodnie z własnymi potrzebami. W każdej chwili możesz do mnie napisać i zapytać o nurtujące Cię kwestie. Zawsze jestem do dyspozycji dla moich kursantów i maile od nich są dla mnie priorytetowe.

W tym roku (2024) będę nagrywać go w wersji audio i video, ale wówczas jego cena wzrośnie (jeszcze nie wiem, o ile). Jednakże osoby, które dziś wykupią wersję podstawową (ebooka), aktualizację dostaną bez dodatkowej opłaty.

No dobrze, ale kto przygotował ten kurs?

Mam na imię Dorota i copywritingiem zajmuję się od 20210 roku. To dekada doświadczeń, edukacji i rozwoju. Zaczynałam, gdy pisało się jeszcze wspomniane przeze mnie precle i zaplecza. Uczyłam się krok po kroku i dostosowywałam moje pisanie do zmieniających się wymagań Google.

Mój podstawowy kurs copywritingu ukończyło ponad 300 osób i opinie są bardzo, bardzo dobre.

Sprzedałam też ponad 200 ebooków o tematyce copywritingowej i pisarskiej. Również zostały bardzo dobrze przyjęte.

Jak widać mam za sobą konkretne osiągnięcia.

Pracowałam dla wielu znanych firm. Wśród nich jest Rankomat czy BNI.

Przerobiłam na własnej skórze precle, portale dla copywriterów i samodzielne pozyskiwanie zleceń. Zjadłam zęby na wydobywaniu się z jaskini niskich stawek, dlatego jestem w stanie uchronić Cię przed błędami, które sama popełniłam. Dzięki ich popełnieniu przede wszystkim o nich wiem 🙂 i wiem, jak ich uniknąć.

Tym wszystkim się z Tobą podzielę na kursie.

Gdzie znaleźć kursy copywriting, szkolenia copywriting bądź kurs copywriter?

SEO Copywriting kurs- czy również się pojawi?

Owszem. Uważam, że warto się uczyć pozycjonowania stron internetowych, chociażby po to, by własną stronę wbić do topów w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu nie musisz Ty szukać klientów, bo to oni szukają i (co ważniejsze) odnajdują Ciebie.

Sztuka pozycjonowania stron internetowych nie jest mocno skomplikowana, ale wymaga pewnej wiedzy. Gdy już wpadniesz w rytm, będziesz działać intuicyjnie. Na początek trzeba się jednak tego nauczyć.

W kursie planuję również powiedzieć o tekstach, które powinny się znaleźć na stronach internetowych oraz jak dobierać właściwe słowa kluczowe do obsługiwanych przez Ciebie stron internetowych.

Jeżeli ten temat Cię interesuje, daj mi znać na kontakt@sferacopywritera.pl

Gdy zgłosi się więcej osób z pewnością moje prace nad szkoleniem przyspieszą 🙂

Dlaczego szkolenia z copywritingu są potrzebne?

Jeżeli chcesz pisać skuteczne teksty sprzedażowe, to szkolenie jest Ci do tego niezbędne. Nie będziesz błąkać się poomacku i błądzić we mgle, jak dziecko, które nie wie, która to lewa strona, a która prawa.

Do tego kontakt z osobą, która już przeszła Twoją drogę pomoże Ci wyeliminować błędy, poprawić Twój styl pisania i wzniesie Twój warsztat copywritera na wyższy poziom. Tylko informacja zwrotna jest skutecznym sposobem na szybsze podniesienie swoich umiejętności. Skuteczny copywriting wymaga ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności. A gdy wznosisz swoje umiejętności na wyższy poziom, możesz więcej zarabiać na swojej pracy.

Szkolenia są potrzebne, by zamiast dobrych tekstów marketingowych pisać lepsze teksty. Lepsze niż Twoje poprzednie i lepsze niż Twoja konkurencja. Kuszące, prawda?

Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania:

Czy ktoś sprawdza zdobyte umiejętności?

Tak. W czasie moich kursów otrzymujesz zadania domowe, które możesz mi przesłać do sprawdzenia. To forma, która pozwala Ci się rozwijać, a mi pozwala na sprawdzenie Twoich umiejętności. Dzięki temu mogę Cię lepiej pokierować i podpowiedzieć, na czym jeszcze należałoby się skupić.

Jak długo mogę korzystać ze szkolenia?

Wielu autorów daje roczny dostęp do swoich szkoleń. U mnie szkolenie otrzymujesz na zawsze. Wiem, jak ważne jest wracanie do zdobytej wiedzy, dlatego ze szkolenia możesz korzystać nieustannie.

Czy mogę wykorzystać teksty ze szkolenia w portfolio?

Tak. Dzięki temu, że wskażę Ci ich mocne strony mogą stać się dla Ciebie silnym argumentem sprzedażowym dla Twoich usług. Pamiętaj, że dobry copywriter musi mieć portfolio, którym może się wykazać przed swoim potencjalnym klientem.

Czy na szkoleniu dostanę kompleksową wiedzę z copywritingu?

Niestety nie. Tworzę szkolenia specjalistyczne, które skupiają się na konkretnym obszarze. To pozwala mi na gruntowne zgłębienie wiedzy i przekazanie Ci jej bardzo dokładnie, a nie „po łebkach”.

Czy dzięki kursowi będę pisać wartościowe treści?

Tak. Kurs copywritingu sprawi, że będziesz tworzyć teksty jak rasowy copywriter. Bedą podobały się Twojej grupie docelowej i spełnią jej wymagania. Co najważniejsze, będą budowały pozytywny wizerunek Twojego klienta (lub Twój) i będą generowały sprzedaż. 

Czy w trakcie kursu można się kontaktować z instruktorem?

Tak, każdy z moich kursantów może do mnie w każdej chwili napisać i zapytać o nurtujące go zagadnienia. Czy będą one dotyczyły samych tekstów, czy grupy docelowej, czy jeszcze innych kwestii. Zależy mi na tym, by dobrze Cię przygotować do pracy, dlatego śmiało możesz się odzywać. 

Preferuję pozytywne podejście do nauki, dlatego też przy sprawdzaniu prac zwracam też uwagę na to, co dobre w Twoich tekstach – nie tylko na błędy. 

Czy nauczę się pisać teksty na landing page?

Kurs online na temat tworzenia skutecznych tekstów uczy również tworzenia treści na landing page, ale nie jest na tym skoncentrowany. Gdy nauczysz się konstruowania skutecznego przekazu, to dobry landing też przygotujesz. Same landingi będą natomiast stanowiły temat osobnego szkolenia. 

Kurs copywritingu – Czy nauczę się tworzenia opisów produktów?

W kursie copywritingu, który tu prezentuję nie uczę tworzenia opisów produktów. Ten temat znalazł się w kursie podstawowym. Opisy produktów są na tyle istotną dziedziną, że wymagają odrębnego potraktowania i o tym również będzie jedno z moich kolejnych szkoleń. Dowiesz się tam, jakie zasady copywritingu dotyczą konkretnie prezentowania swojej oferty.

Czy poznam język korzyści?

Nie tylko poznasz, ale nauczysz się go stosować. Język korzyści jest tematem lekcji dodatkowej. Pokazuję w niej, jak go stosować i na co zwracać uwagę. Temat uzupełniam językiem straty.

Czy kurs copywritingu sprawi, że poradzę sobie w zawodzie copywritera?

Tak. Jeżeli skorzystasz z mojego szkolenia, napiszesz zadane teksty i wykonasz wszystkie zadania, to z pewnością poradzisz sobie potem samodzielnie w zawodzie copywritera. Co więcej, wejdziesz w świat copywritingu z gotowymi tekstami, które możesz pokazać swoim klientom. 

Czy z kursu nauczę się pozycjonowania stron internetowych?

Nie. Kurs copywriterski nie obejmuje zagadnień SEO (poza podstawowymi kwestiami). Jego tematem jest pisanie tekstów sprzedażowych, a nie pozycjonujących. Oczywiście, pozycjonowanie również jest istotne, jednak to osobny temat. 

Czy otrzymam certyfikat ukończenia kursu?

Każdy uczestnik kursu może otrzymać taki certyfikat na życzenie. Pamiętaj jednak, że nie mam statusu firmy szkoleniowej/edukacyjnej. Taki certyfikat może Ci jednak pomóc w uzyskaniu zatrudnienia i potwierdzeniu Twoich umiejętności. 

Czy osoba początkująca może wziąć w nim udział?

Tak. Polecam kurs każdemu, kto za pomocą tekstów chce zacząć sprzedawać produkty/usługi swoje własne lub dla swoich klientów. To świetne szkolenie, które wyposaży Cię nie tylko w język korzyści, ale również nauczy Cię pisania do grupy docelowej, budowania argumentacji i perswazji. To sprawi, że skuteczny copywriting będzie Twoją mocną stroną w negocjacjach z klientami. 

Namiary na dodatkowe, sprawdzone materiały o copywritingu

Jeżeli chcesz zostać copywriterem musisz stale podnosić swoje umiejętności i wzbogacać swoją wiedzę w zakresie tworzenia skutecznych tekstów. Zrobisz to śledząc branżowe blogi i biorąc udział w kursach. Zachęcam Cię też do systematycznego czytania książek – o copywritingu i marketingu.

Co polecam? Poniżej znajdziesz źródła, z których warto się uczyć copywritingu.

Blogi:

Artura Jabłońskiego

Pawła Tkaczyka

Łukasza Hodorowicza

Książki:

Darka Puzyrkiewicza

Pawła Tkaczyka

Artura Jabłońskiego

Mój skromny blog 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *