Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym

Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym autorstwa Dariusza Górasa to innowacyjna książka, która prezentuje technikę „notestormingu” jako narzędzie wspierające kreatywne myślenie i efektywne rozwiązywanie problemów, szczególnie w kontekście biznesowym i osobistym rozwoju. Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Onepress. Co wyróżnia książkę? Dariusz Góras przedstawia notestorming jako metodę, która łączy siłę wizualnego myślenia Read more about Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym[…]

Co zrobić, by tworzyć niezapomniane teksty?

Co zrobić, by tworzyć niezapomniane teksty? O tym marzy praktycznie każdy copywriter. Bo co to znaczy, że takie właśnie treści wypuszcza na światło dzienne? To znaczy, że jego teksty zapadają w pamięć, pracują w odbiorcach, robią na nich wrażenie i wpływają na czytelników. Skłaniają odbiorców do działania i powodują, że się o nich mówi i Read more about Co zrobić, by tworzyć niezapomniane teksty?[…]

Colltra – profesjonalne biuro tłumaczeń

Rozwój gospodarczy, naukowy, ekonomiczny i polityczny, ale też międzynarodowe relacje międzyludzkie, wymagają od nas znajomości języków obcych, których opanowanie często sprawia nam wiele trudności. Zdarza się również, że pomimo dobrej znajomości danego języka nie jesteśmy w stanie poradzić sobie z zaawansowanym tłumaczeniem treści mówionej, czy też pisemnej. Tej drugiej często wymagają od nas zorganizowane instytucje Read more about Colltra – profesjonalne biuro tłumaczeń[…]

Strategia komunikacji w social mediach

Książka Norberta Oruby pt. Strategia komunikacji w social mediach to świetny poradnik dla każdego, kto chce wypromować swoją markę w mediach społecznościowych. Z jednej strony wiele wiedzy porządkuje, układa i uzupełnia, a z drugiej (dla początkujących) stanowi świetną podstawę do rozpoczynania jakichkolwiek działań. Jest logicznie ułożona i zaprojektowana. Krok po kroku prowadzi przez poszczególne etapy Read more about Strategia komunikacji w social mediach[…]

Strategie cenowe – jak wyceniać swoją pracę

Jako początkujący przedsiębiorca bardzo często możesz mieć tendencje do zaniżania wartości swojej pracy. Powodów takiego działania jest wiele. Nieśmiałość, brak wiary w siebie, strach, że jak dasz adekwatne (w Twojej głowie wysokie) ceny, to nikt od Ciebie nie kupi czy niewłaściwe przekonania dotyczące pieniędzy. To wszystko sprawia, że wyceniasz produkty lub usługi poniżej wartości Twojej Read more about Strategie cenowe – jak wyceniać swoją pracę[…]

Jak tworzyć udane posty na Facebooku

Jeszcze kilka lat temu wśród właścicieli firm krążyło hasło „nie ma cię w internecie, nie istniejesz”. I najczęściej odnosiło się ono do konieczności posiadania strony internetowej. Dziś podobnie można podejść do posiadania firmowego fanpage na Facebooku. Choć jest to doskonała okazja do darmowej lub prawie darmowej promocji swojej marki, wiele osób nadal uważa, że Facebook Read more about Jak tworzyć udane posty na Facebooku[…]

Ktokolwiek widział, ten wie

Dawno nie było cyklu moich polecajek, więc czas do niego wrócić. Co na dzisiaj? Oto moje propozycje do poczytania w najbliższym czasie 🙂Kolejność przypadkowa 😉 Ile kosztuje prowadzenie fanpage? 9 czynników cenotwórczych od Delante.pl. Artykuł dla wszystkich, którzy „potykają się” podczas wyceny 😉 10 Analiz, które można przeprowadzić przy pomocy monitoringu internetu od Czaplicka.eu. Monika Read more about Ktokolwiek widział, ten wie[…]